Subject: Nõuküsimine
From: "Regina Reelend" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Aug 2025 17:21:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

kuna teie nõuandetelefon ei töötanud sellel nädalal siis kirjutan teile
oma mure.

Kirjutan ettevõttest Sveba-Dahlen Baltic OÜ, meie allume edasi
Sveba-Dahlen AB-le Rootsis, kes kuulub Middleby Sweden Holdingusse ja
sealt edasi Middleby Corporationisse Ameerikas. Sellel nädalal tuli meile
kiri Ameerikast erinevate andmete sooviga kuna neil toimub seal
auditeerimine ja nad soovivad, et me laeksime ülesse kõikide Sveba-Dahlen
Baltic OÜ töötajate töölepingud. Olen püüdnud infot otsida aga  ei ol
leidnud vastust, et kas see on lubatud tegevus või mitte. Meil kehtivad
GDPR nõuded, mis nagu seda ei lubaks teha aga samas Ameerika Middleby
Corporationi näol on tegelikult tegemist meie omanikuga. Kui me neid nii
ei saada, siis peaksime täpselt ütlema, millise seaduse vms. alusel me
seda ei tee ja saaksime vajalikud andmed panan tavelisse aga mitte
isikustatult.

Kuna meil on selle infoga kiire, kas teil on võimalik meile anda mingi
vastus 01.09 2025 päeva jooksul.

Ette tänades,

Parimate soovidega / Best regards

Regina Reelend

Purchaser

Nurme 5a
71008 Viljandi, Eesti

Telefon: +372 52 17 467
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.sveba-dahlen.ee/> www.sveba-dahlen.ee

     <https://sveba.com/en/products/sveba-dahlen>
<https://sveba.com/en/products/glimek>

     <https://www.middleby.com/>
     <https://www.linkedin.com/company/svebadahlen/?originalSubdomain=se>
<https://www.youtube.com/c/svebadahlenofficial>
<https://www.instagram.com/svebadahlen/>
<https://www.facebook.com/svebadahlenofficial>
<https://sv-se.facebook.com/svebadahlenfoodservice/>

<https://sveba.com/en/products/ovens/combination-oven-s-series-perfect-sto
re-baking>